Kluczem do efektywnej pracy z dzieckiem – a do tego pracy, która sprawia dziecku radość – jest zarówno szeroka wiedza,
jak i odpowiednie podejście. Nasze terapeutki posiadają nie tylko gruntowne wykształcenie, regularnie poszerzane na specjalistycznych kursach, ale także wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi – zdrowymi oraz z trudnościami intelektualnymi, emocjonalnymi, zachowawczymi, ruchowymi.
Opiekunka Gabinetu Sensoria – Ewelina Chojnacka – swoją wiedzę zdobywała pod okiem Zbigniewa Przyrowskiego
– największego autorytetu w dziedzinie terapii integracji sensorycznej w naszym kraju.

Ewelina Anna Chojnacka
Psycholog, Diagnosta i Terapeuta SI, Terapeuta Integracji Bilateralnej, Terapeuta Ręki, pracujący elementami terapii Neurotaktylnej, Diagnosta i Terapeuta metodą Johansena-IAS oraz Terapeuta Treningu Słuchowego metodą Neuroflow, terapeuta odruchów posturalnych i dynamicznych wg S. Masgutowej, trener TUS i metody ruchu rozwijającego według W. Sherborne
Psycholog i terapeuta integracji sensorycznej (I i II stopień), członek polskiego stowarzyszenia terapeutów integracji sensorycznej PSTIS z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi zdobytym w poradni psychologiczno-pedagogicznej, gabinetach integracji sensorycznej oraz przedszkolach, gdzie zajmowała się diagnozą, terapią integracji sensorycznej oraz wsparciem i pomocą psychologiczną dla dzieci i ich rodziców. W swojej pracy łączy zdobytą wiedzę z doświadczeniem. Jako psycholog szczególną uwagę zwraca na poczucie bezpieczeństwa i komfort emocjonalny dziecka. Pomaganie dzieciom daje jej wiele radości i satysfakcji jako człowiekowi i specjaliście. W swojej pracy dodatkowo wykorzystuje techniki TUS, ruchu rozwijającego według metody Weroniki Sherborne i techniki relaksacyjne oraz elementy terapii neurotaktylnej. Praca jest dla niej pasją. W wolnych chwilach lubi kubek ciepłej herbaty i dobrą książkę. Uwielbia jeździć na rowerze i prowadzi aktywny, zdrowy tryb życia. W swojej pracy łączy zdobytą wiedzę z doświadczeniem.
Prowadzi warsztaty dla nauczycieli oraz rodziców, z zakresu rozwoju dziecka.


Katarzyna Glin
Magister Psychologii, Oligofrenopedagog, Nauczyciel Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej.
Jest absolwentką Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza–Modrzewskiego w Krakowie na kierunku Psychologia.
Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała w przedszkolu integracyjnym oraz terapeutycznych. Wiedzę i umiejętności z obszaru terapii indywidualnej poszerzyła podczas pracy z pacjentami w szpitalu na oddziale rehabilitacji neurologicznej. Ukończyła liczne kursy z zakresu pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz ich rodzinami, a także szkolenie wspierające osoby uzależnione behawioralnie.
Aktualnie rozwija wiedzę o kolejne liczne kursy i szkolenia.
W pracy skupia się na budowaniu spójności celów terapii dziecka i działaniach prowadzonych w domu by proces ten był efektywny oraz wspierał rozwój zarówno dziecka jak i rodzica. Metodę pracy dobiera i dostosowuje indywidualnie do potrzeb i możliwości podopiecznych stosując różne podejścia terapeutyczne. Prywatnie mama dwóch maluchów, odpoczywająca przy książce lub filmie, planująca kolejne podróże małe i duże.


Lidia Gładysz
Pedagog, Terapeuta SI, Terapeuta ręki
Pedagog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Humanistycznej w Pułtusku, na kierunku Edukacja elementarna (przedszkolna i wczesnoszkolna) z terapią
pedagogiczną. Wykwalifikowany diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej certyfikowany w Klinice SI Centrum Integracji Sensorycznej przy Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie.
Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując z Dziećmi w różnego rodzaju placówkach oświatowych oraz oświatowo-wychowawczych na terenie Warszawy. Obecnie pracuje jako wychowawca i terapeuta w przedszkolach warszawskich, wspierając rozwój fizyczno-emocjonalny Dzieci.
Jest osobą, dla której kontakt z Dziećmi stanowi zarówno pracę jak i pasję. Otwarta, uśmiechnięta i pozytywnie nastawiona do rzeczywistości łatwo nawiązuje kontakt z Dziećmi. Zawsze zaangażowana w to, co robi. Nieustannie pogłębia swoje kompetencje. Czas wolny najchętniej spędza odkrywając nowe miejsca stolicy zarówno pieszo jak i rowerowo. Lubi kino, książkę, kubek aromatycznej kawy, a w miesiącach letnich – piesze wycieczki po polskich górach i nie tylko.


Sylwia Wojciechowska
Filolog, Terapeuta, Diagnosta SI, Integracja Bilateralna
Ukończyłam filologię polską – specjalizację nauczycielską, na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowe studia z integracji sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej przy Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie, uzyskując certyfikat terapeuty i diagnosty SI.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam praktykując w szkołach oraz pracując jako nauczyciel w przedszkolu, dbając o dobre relacje z dziećmi i ich rodzicami, stwarzając przestrzeń do wzajemnego zrozumienia i rozwoju. Swoją współpracę z dziećmi opieram na dialogu NVC (Porozumieniu Bez Przemocy) podążając za ich potrzebami i zainteresowaniami, jak również układając plan terapii.
Jestem osobą cierpliwą i energiczną, czerpiącą wiele radości i inspiracji z możliwości pomocy oraz towarzyszenia dzieciom w ich wszechstronnym rozwoju.
Uwielbiam zwierzaki, ruch na świeżym powietrzu – górską wspinaczkę, spacery i rowery po lesie, jazdę motocyklem oraz dobrą literaturę.


Urszula Turek
Pedagog specjalny, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta zajęciowy, Terapeuta Ręki
Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci, zawodowo pedagogiem specjalnym; posiadam specjalność z zakresu terapii zajęciowej i integracji sensorycznej.
Studia ukończyłam na APS im. Marii Grzegorzewskiej oraz podyplomowe z „Diagnozy i terapii dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej” pod patronatem PSTIS.
Swoje kilkuletnie doświadczenie zdobyłam w placówce rehabilitacyjno-ortopedycznej. Potrafię szybko nawiązać kontakt z pacjentem. Jestem osobą zaangażowaną i cierpliwą dzięki czemu potrafię dostrzec potrzeby rozwojowe i emocjonalne dzieci. Uwielbiam podróże ze swoją rodziną i przyjaciółmi oraz bardzo ważny jest dla mnie kontakt z przyrodą.


Justyna Lothammer
Pedagog Specjalny, Terapeuta Pedagogiczny, Terapeuta SI, Terapeuta Ręki, Nauczyciel Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej.
Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, terapeutką Integracji Sensorycznej PSTIS. Doświadczony nauczyciel edukacji przedszkolnej. W swojej pracy wykorzystuję elementy wiedzy zdobytej na wielu szkoleniach m.in. Ruch Rozwijającego W. Sherborne, Terapii Ręki, Metody Dobrego Startu, Pozytywnej Dyscypliny, Metodzie Krakowskiej, Sensoplastyki®.
W pracy z dziećmi ważna jest dla mnie relacja oparta na zaufaniu, bezpieczeństwie i poczuciu humoru by wspólnie i z radością dążyć do indywidualnych celów terapii. Jestem osobą otwartą, cierpliwą i poszukującą inspiracji by stale rozwijać swoje zaplecze terapeutyczne.
Uwielbiam przyrodę, spacery po lesie, zwierzęta. W wolnym czasie lubię podglądać z aparatem zwierzeta, czytać książki kryminalne i przyrodnicze.


Justyna Lothammer
Pedagog, Terapeuta SI
Jestem absolwentką kierunku: pedagogika małego dziecka, ze specjalizacją – edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z uwzględnieniem terapii pedagogicznej na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego.
Ponadto uzyskałam certyfikat terapeuty i diagnosty SI w Centrum Integracji Sensorycznej przy Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie. Swoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas praktyk nauczycielskich oraz pracując w placówkach przedszkolnych na terenie Warszawy.
W swojej pracy cenię sobie przede wszystkim zbudowanie otwartej, ciepłej i bezpiecznej relacji z dzieckiem, która jest podstawą do efektywnej współpracy i osiągania zamierzonych celów terapii. Prywatnie uwielbiam czytać książki z zakresu psychologii i rozwoju osobistego, spędzać czas z bliskimi, podróżować, a także tańczyć.