Kluczem do efektywnej pracy z dzieckiem – a do tego pracy, która sprawia dziecku radość – jest zarówno szeroka wiedza,
jak i odpowiednie podejście. Nasze terapeutki posiadają nie tylko gruntowne wykształcenie, regularnie poszerzane na specjalistycznych kursach, ale także wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi – zdrowymi oraz z trudnościami intelektualnymi, emocjonalnymi, zachowawczymi, ruchowymi.

Opiekunka Gabinetu Sensoria – Ewelina Chojnacka – swoją wiedzę zdobywała pod okiem Zbigniewa Przyrowskiego
– największego autorytetu w dziedzinie terapii integracji sensorycznej w naszym kraju.

Ewelina Anna Chojnacka

Psycholog, Diagnosta i Terapeuta SI, Terapeuta Integracji Bilateralnej, Terapeuta Ręki, pracujący elementami terapii Neurotaktylnej, Diagnosta i Terapeuta metodą Johansena-IAS oraz Terapeuta Treningu Słuchowego metodą Neuroflow, terapeuta odruchów posturalnych i dynamicznych wg S. Masgutowej, trener TUS i metody ruchu rozwijającego według W. Sherborne

Psycholog i terapeuta integracji sensorycznej (I i II stopień), członek polskiego stowarzyszenia terapeutów integracji sensorycznej PSTIS z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi zdobytym w poradni psychologiczno-pedagogicznej, gabinetach integracji sensorycznej oraz przedszkolach, gdzie zajmowała się diagnozą, terapią integracji sensorycznej oraz wsparciem i pomocą psychologiczną dla dzieci i ich rodziców. W swojej pracy łączy zdobytą wiedzę z doświadczeniem. Jako psycholog szczególną uwagę zwraca na poczucie bezpieczeństwa i komfort emocjonalny dziecka. Pomaganie dzieciom daje jej wiele radości i satysfakcji jako człowiekowi i specjaliście. W swojej pracy dodatkowo wykorzystuje techniki TUS, ruchu rozwijającego według metody Weroniki Sherborne  i techniki relaksacyjne oraz elementy terapii neurotaktylnej. Praca jest dla niej pasją. W wolnych chwilach lubi kubek ciepłej herbaty i dobrą książkę. Uwielbia jeździć na rowerze i prowadzi aktywny, zdrowy tryb życia. W swojej pracy łączy zdobytą wiedzę z doświadczeniem.

Prowadzi warsztaty dla nauczycieli oraz rodziców, z zakresu rozwoju dziecka.

Katarzyna Glin

Magister Psychologii, Oligofrenopedagog, Nauczyciel Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej.

Jest absolwentką Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza–Modrzewskiego w Krakowie na kierunku Psychologia.
Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała w przedszkolu integracyjnym oraz terapeutycznych. Wiedzę i umiejętności z obszaru terapii indywidualnej poszerzyła podczas pracy z pacjentami w szpitalu na oddziale rehabilitacji neurologicznej. Ukończyła liczne kursy z zakresu pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz ich rodzinami, a także szkolenie wspierające osoby uzależnione behawioralnie.
Aktualnie rozwija wiedzę o kolejne liczne kursy i szkolenia.
W pracy skupia się na budowaniu spójności celów terapii dziecka i działaniach prowadzonych w domu by proces ten był efektywny oraz wspierał rozwój zarówno dziecka jak i rodzica. Metodę pracy dobiera i dostosowuje indywidualnie do potrzeb i możliwości podopiecznych stosując różne podejścia terapeutyczne. Prywatnie mama dwóch maluchów, odpoczywająca przy książce lub filmie, planująca kolejne podróże małe i duże.

Lidia Gładysz

Pedagog, Terapeuta SI, Terapeuta ręki

Pedagog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Humanistycznej w Pułtusku, na kierunku Edukacja elementarna (przedszkolna i wczesnoszkolna) z terapią
pedagogiczną. Wykwalifikowany diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej certyfikowany w Klinice SI Centrum Integracji Sensorycznej przy Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie.
Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując z Dziećmi w różnego rodzaju placówkach oświatowych oraz oświatowo-wychowawczych na terenie Warszawy. Obecnie pracuje jako wychowawca i terapeuta w przedszkolach warszawskich, wspierając rozwój fizyczno-emocjonalny Dzieci.
Jest osobą, dla której kontakt z Dziećmi stanowi zarówno pracę jak i pasję. Otwarta, uśmiechnięta i pozytywnie nastawiona do rzeczywistości łatwo nawiązuje kontakt z Dziećmi. Zawsze zaangażowana w to, co robi. Nieustannie pogłębia swoje kompetencje. Czas wolny najchętniej spędza odkrywając nowe miejsca stolicy zarówno pieszo jak i rowerowo. Lubi kino, książkę, kubek aromatycznej kawy, a w miesiącach letnich – piesze wycieczki po polskich górach i nie tylko.

Sylwia Wojciechowska

Filolog, Terapeuta, Diagnosta SI, Integracja Bilateralna

Ukończyłam filologię polską – specjalizację nauczycielską, na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowe studia z integracji sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej  przy Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie, uzyskując certyfikat terapeuty i diagnosty SI.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam praktykując w szkołach oraz pracując jako nauczyciel w przedszkolu, dbając o dobre relacje z dziećmi i ich rodzicami, stwarzając przestrzeń do wzajemnego zrozumienia i rozwoju. Swoją współpracę z dziećmi opieram na dialogu NVC (Porozumieniu Bez Przemocy) podążając za ich potrzebami i zainteresowaniami, jak również  układając plan terapii.
Jestem osobą cierpliwą i energiczną, czerpiącą wiele radości i inspiracji z możliwości  pomocy oraz towarzyszenia dzieciom w ich wszechstronnym rozwoju.
Uwielbiam zwierzaki, ruch na świeżym powietrzu – górską wspinaczkę, spacery i rowery po lesie,  jazdę motocyklem oraz dobrą literaturę.

 

Urszula Turek

Pedagog specjalny, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta zajęciowy, Terapeuta Ręki

Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci, zawodowo pedagogiem specjalnym; posiadam specjalność z zakresu terapii zajęciowej i integracji sensorycznej.
Studia ukończyłam na APS im. Marii Grzegorzewskiej oraz podyplomowe z „Diagnozy i terapii dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej” pod patronatem PSTIS.
Swoje kilkuletnie doświadczenie zdobyłam w placówce rehabilitacyjno-ortopedycznej. Potrafię szybko nawiązać kontakt z pacjentem. Jestem osobą zaangażowaną i cierpliwą dzięki czemu potrafię dostrzec potrzeby rozwojowe i emocjonalne dzieci. Uwielbiam podróże ze swoją rodziną i przyjaciółmi oraz bardzo ważny jest dla mnie kontakt z przyrodą.

Edyta Sieńskowska
Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej

Jestem absolwentką Uniwersytety Warszawskiego na kierunku: pedagogika małego dziecka, ze specjalizacją – edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z uwzględnieniem terapii pedagogicznej. Ukończyłam także studia podyplomowe w Centrum Integracji Sensorycznej przy Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie, uzyskując certyfikat terapeuty i diagnosty SI. Ponadto jestem certyfikowanym terapeutą ręki.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując jak nauczyciel i wychowawca w placówkach przedszkolnych. Współpracę z dziećmi opieram na wzajemnym zaufaniu, podążaniu za ich potrzebami i zainteresowaniami.
Podczas prowadzenia terapii zależy mi na zbudowaniu otwartej i bezpiecznej relacji z dzieckiem, która jest podstawą do współpracy i osiągania zamierzonych celów terapii.
Prywatnie uwielbiam jazdę na rowerze, wspinaczkę, podróże, a w wolnych chwilach zgłębiam wiedzę z zakresu psychologii.

Ilona Żaczek
Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej

Jestem absolwentką Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunku Pedagogika, ze specjalnością Terapii pedagogicznej oraz Pedagogiki szkolnej. Certyfikat terapeuty SI uzyskałam w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej. Obecnie jestem w trakcie studiów podyplomowych na kierunku Logopedia w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, którą ukończę w czerwcu 2024 roku.
Od niedawna jestem również uczestniczką kursu języka migowego, gdzie poszerzam swoje umiejętności komunikacyjne, poznając jednocześnie świat ludzi głuchych.
Nawiązując kontakt z dzieckiem, podążam za nim całą sobą, co daje mi wiele radości i spełnienia. Wolne chwile spędzam z bliskimi, robię makramy i jeżdżę na rolkach.

Magdalena Ruppert
Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej

Jestem absolwentką kierunku: pedagogika małego dziecka, ze specjalizacją – edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z uwzględnieniem terapii pedagogicznej na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego. Ponadto uzyskałam certyfikat terapeuty i diagnosty SI w Centrum Integracji Sensorycznej przy Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie.
Swoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas praktyk nauczycielskich oraz pracując w placówkach przedszkolnych na terenie Warszawy.
W swojej pracy cenię sobie przede wszystkim zbudowanie otwartej, ciepłej i bezpiecznej relacji z dzieckiem, która jest podstawą do efektywnej współpracy i osiągania zamierzonych celów terapii.
Prywatnie uwielbiam czytać książki z zakresu psychologii i rozwoju osobistego, spędzać czas z bliskimi, podróżować, a także tańczyć.

Agnieszka Szumigaj
Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej

Pedagożka i terapeutka Integracji Sensorycznej. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Akademii Pedagogiki Specjalnej.
Swoją przygodę z pracą z dziećmi zaczynała jako animatorka. Potem przez ponad 15 lat związana z magazynami i serwisami parentingowym tj „Twoje Dziecko”, „Twój Maluszek”, Babyonline.pl „Mamo, to ja” i mamotoja.pl. Na łamach których dzieliła się z czytelniczkami nowinkami dotyczącymi psychologii, pielęgnacji, żywienia i rozwoju dzieci.
Prywatnie mama dwóch fantastycznych dziewczynek dla których staje na rzęsach, by przegnać nudę i smutki. Pasjonatka art terapii, sensoplastki i rękodzieła.

„Każde dziecko jest wyjątkowe i ma w sobie moc. W każdym jest odwaga by z wiarą w siebie i własne umiejętności odkrywać świat. Czasem jednak występują pewne zakłócenia i coś nie pozwala tej wewnętrznej sile dojść do głosu. Jestem od tego by odkryć co przeszkadza Twojemu dziecku i pomóc mu rozwinąć maksimum jego możliwości.”

Katarzyna Rydz
Magister pedagogiki, Terapeuta zajęciowy, Diagnosta i Terapeuta SI, Diagnosts i Terapeuta Ręki

Pedagog, absolwentka studiów magisterskich Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na kierunku Pedagogika Opiekuńczo-Wychowawcza.

Terapeuta zajęciowy z 20 letnim stażem.
Wykwalifikowany diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej certyfikowany w Klinice SI Centrum Integracji Sensorycznej przy Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie. Ukończyła również kurs pracy z dziećmi metodą Dennisona. W swojej pracy uwielbia bezpośrednią pracę z dzieckiem opartą na zaufaniu, szacunku i poczuciu bezpieczeństwa psychoemocjonalnego podopiecznych. Nieustannie dokształca się i podnosi kompetencje zawodowe. Prywatne matka dwójki nastolatków.

Uwielbia podróże ze swoją rodziną.