Kluczem do efektywnej pracy z dzieckiem – a do tego pracy, która sprawia dziecku radość – jest zarówno szeroka wiedza,
jak i odpowiednie podejście. Nasze terapeutki posiadają nie tylko gruntowne wykształcenie, regularnie poszerzane na specjalistycznych kursach, ale także wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi – zdrowymi oraz z trudnościami intelektualnymi, emocjonalnymi, zachowawczymi, ruchowymi.

Opiekunka Gabinetu Sensoria – Ewelina Chojnacka – swoją wiedzę zdobywała pod okiem Zbigniewa Przyrowskiego
– największego autorytetu w dziedzinie terapii integracji sensorycznej w naszym kraju.

Ewelina Anna Chojnacka

Psycholog, Diagnosta i Terapeuta SI, Terapeuta Integracji Bilateralnej, Terapeuta Ręki, pracujący elementami terapii Neurotaktylnej, Diagnosta i Terapeuta metodą Johansena-IAS oraz Terapeuta Treningu Słuchowego metodą Neuroflow, terapeuta odruchów posturalnych i dynamicznych wg S. Masgutowej, trener TUS i metody ruchu rozwijającego według W. Sherborne

Psycholog i terapeuta integracji sensorycznej (I i II stopień), członek polskiego stowarzyszenia terapeutów integracji sensorycznej PSTIS z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi zdobytym w poradni psychologiczno-pedagogicznej, gabinetach integracji sensorycznej oraz przedszkolach, gdzie zajmowała się diagnozą, terapią integracji sensorycznej oraz wsparciem i pomocą psychologiczną dla dzieci i ich rodziców. W swojej pracy łączy zdobytą wiedzę z doświadczeniem. Jako psycholog szczególną uwagę zwraca na poczucie bezpieczeństwa i komfort emocjonalny dziecka. Pomaganie dzieciom daje jej wiele radości i satysfakcji jako człowiekowi i specjaliście. W swojej pracy dodatkowo wykorzystuje techniki TUS, ruchu rozwijającego według metody Weroniki Sherborne  i techniki relaksacyjne oraz elementy terapii neurotaktylnej. Praca jest dla niej pasją. W wolnych chwilach lubi kubek ciepłej herbaty i dobrą książkę. Uwielbia jeździć na rowerze i prowadzi aktywny, zdrowy tryb życia. W swojej pracy łączy zdobytą wiedzę z doświadczeniem.

Prowadzi warsztaty dla nauczycieli oraz rodziców, z zakresu rozwoju dziecka.

Katarzyna Glin

Magister Psychologii, Oligofrenopedagog, Nauczyciel Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej.

Jest absolwentką Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza–Modrzewskiego w Krakowie na kierunku Psychologia.
Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała w przedszkolu integracyjnym oraz terapeutycznych. Wiedzę i umiejętności z obszaru terapii indywidualnej poszerzyła podczas pracy z pacjentami w szpitalu na oddziale rehabilitacji neurologicznej. Ukończyła liczne kursy z zakresu pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz ich rodzinami, a także szkolenie wspierające osoby uzależnione behawioralnie.
Aktualnie rozwija wiedzę o kolejne liczne kursy i szkolenia.
W pracy skupia się na budowaniu spójności celów terapii dziecka i działaniach prowadzonych w domu by proces ten był efektywny oraz wspierał rozwój zarówno dziecka jak i rodzica. Metodę pracy dobiera i dostosowuje indywidualnie do potrzeb i możliwości podopiecznych stosując różne podejścia terapeutyczne. Prywatnie mama dwóch maluchów, odpoczywająca przy książce lub filmie, planująca kolejne podróże małe i duże.

Lidia Gładysz

Pedagog, Terapeuta SI, Terapeuta ręki

Pedagog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Humanistycznej w Pułtusku, na kierunku Edukacja elementarna (przedszkolna i wczesnoszkolna) z terapią
pedagogiczną. Wykwalifikowany diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej certyfikowany w Klinice SI Centrum Integracji Sensorycznej przy Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie.
Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując z Dziećmi w różnego rodzaju placówkach oświatowych oraz oświatowo-wychowawczych na terenie Warszawy. Obecnie pracuje jako wychowawca i terapeuta w przedszkolach warszawskich, wspierając rozwój fizyczno-emocjonalny Dzieci.
Jest osobą, dla której kontakt z Dziećmi stanowi zarówno pracę jak i pasję. Otwarta, uśmiechnięta i pozytywnie nastawiona do rzeczywistości łatwo nawiązuje kontakt z Dziećmi. Zawsze zaangażowana w to, co robi. Nieustannie pogłębia swoje kompetencje. Czas wolny najchętniej spędza odkrywając nowe miejsca stolicy zarówno pieszo jak i rowerowo. Lubi kino, książkę, kubek aromatycznej kawy, a w miesiącach letnich – piesze wycieczki po polskich górach i nie tylko.

Sylwia Wojciechowska

Filolog, Terapeuta, Diagnosta SI, Integracja Bilateralna

Ukończyłam filologię polską – specjalizację nauczycielską, na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowe studia z integracji sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej  przy Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie, uzyskując certyfikat terapeuty i diagnosty SI.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam praktykując w szkołach oraz pracując jako nauczyciel w przedszkolu, dbając o dobre relacje z dziećmi i ich rodzicami, stwarzając przestrzeń do wzajemnego zrozumienia i rozwoju. Swoją współpracę z dziećmi opieram na dialogu NVC (Porozumieniu Bez Przemocy) podążając za ich potrzebami i zainteresowaniami, jak również  układając plan terapii.
Jestem osobą cierpliwą i energiczną, czerpiącą wiele radości i inspiracji z możliwości  pomocy oraz towarzyszenia dzieciom w ich wszechstronnym rozwoju.
Uwielbiam zwierzaki, ruch na świeżym powietrzu – górską wspinaczkę, spacery i rowery po lesie,  jazdę motocyklem oraz dobrą literaturę.

 

Urszula Turek

Pedagog specjalny, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta zajęciowy, Terapeuta Ręki

Prywatnie jestem mamą dwójki dzieci, zawodowo pedagogiem specjalnym; posiadam specjalność z zakresu terapii zajęciowej i integracji sensorycznej.
Studia ukończyłam na APS im. Marii Grzegorzewskiej oraz podyplomowe z „Diagnozy i terapii dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej” pod patronatem PSTIS.
Swoje kilkuletnie doświadczenie zdobyłam w placówce rehabilitacyjno-ortopedycznej. Potrafię szybko nawiązać kontakt z pacjentem. Jestem osobą zaangażowaną i cierpliwą dzięki czemu potrafię dostrzec potrzeby rozwojowe i emocjonalne dzieci. Uwielbiam podróże ze swoją rodziną i przyjaciółmi oraz bardzo ważny jest dla mnie kontakt z przyrodą.

Dominika Kasztelan
Pedagog, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta ręki

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego – kierunek Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z nauczaniem języka angielskiego oraz terapią pedagogiczną. Wiedzę i kompetencje z zakresu diagnozy i terapii SI zdobyła w Centrum Integracji Sensorycznej przy Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie w Warszawie.
Certyfikowana terapeutka ręki oraz grafomotoryki. Stale poszerza swoje kwalifikacje, obecnie studiuje również Psychologię dzieci i młodzieży. 
W kontakcie z dzieckiem stawia na wzajemny szacunek, partnerstwo oraz podążanie za jego pomysłami i potrzebami.
W czasie wolnym podróżuje, czyta książki, angażuje się w wolontariat i uczestniczy w wielu wydarzeniach kulturalnych.
 

Katarzyna Piętka
Pedagog, Filolog, Terapeuta i Diagnosta SI

Terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej, a także nauczyciel języka polskiego w kameralnej szkole podstawowej dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim, a następnie studia podyplomowe w Centrum Integracji Sensorycznej przy Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie. Swoją przygodę z pracą z dziećmi rozpoczęła jako wolontariusz – animator na koloniach dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych. Przez kolejne lata zdobywała doświadczenie poprzez prowadzenie lekcji oraz zajęć indywidualnych, głównie dla uczniów w spektrum autyzmu.
Szybko zdobywa zaufanie dzieci i nawiązuje z nimi relację opartą na poczuciu bezpieczeństwa. Stale poszerza swoje kompetencje, uczestniczy w licznych kursach i szkoleniach.
W wolnym czasie lubi kręcić hula-hop, podróżować i bawić się ze zwierzętami, a jej małym marzeniem jest wyszkolenie swojego prywatnego pupila, shiby inu na psa terapeutycznego.

Katarzyna Rydz
Magister pedagogiki, Terapeuta zajęciowy, Diagnosta i Terapeuta SI, Diagnosts i Terapeuta Ręki

Pedagog, absolwentka studiów magisterskich Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na kierunku Pedagogika Opiekuńczo-Wychowawcza.

Terapeuta zajęciowy z 20 letnim stażem.
Wykwalifikowany diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej certyfikowany w Klinice SI Centrum Integracji Sensorycznej przy Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie. Ukończyła również kurs pracy z dziećmi metodą Dennisona. W swojej pracy uwielbia bezpośrednią pracę z dzieckiem opartą na zaufaniu, szacunku i poczuciu bezpieczeństwa psychoemocjonalnego podopiecznych. Nieustannie dokształca się i podnosi kompetencje zawodowe. Prywatne matka dwójki nastolatków.

Uwielbia podróże ze swoją rodziną.