Specjaliści

Kluczem do efektywnej pracy z dzieckiem – a do tego pracy, która sprawia dziecku radość – jest zarówno szeroka wiedza, jak i odpowiednie podejście. Nasze terapeutki posiadają nie tylko gruntowne wykształcenie, regularnie poszerzane na specjalistycznych kursach, ale także wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi – zdrowymi oraz z trudnościami intelektualnymi, emocjonalnymi, zachowawczymi, ruchowymi.

Opiekunka Gabinetu Sensoria – Ewelina Chojnacka – swoją wiedzę zdobywała pod okiem Zbigniewa Przyrowskiego – największego autorytetu w dziedzinie terapii integracji sensorycznej w naszym kraju.

 

Ewelina Anna Chojnacka

Psycholog, Diagnosta i Terapeuta SI / Terapeuta Ręki, Diagnosta i Terapeuta metodą Johansena-IAS oraz Terapeuta Treningu Słuchowego metodą Neuroflow.

Psycholog i terapeuta integracji sensorycznej (I i II stopień), członek polskiego stowarzyszenia terapeutów integracji sensorycznej PSTIS z wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi zdobytym w poradni psychologiczno-pedagogicznej, gabinetach integracji sensorycznej oraz przedszkolach, gdzie zajmowała się diagnozą, terapią integracji sensorycznej oraz wsparciem i pomocą psychologiczną dla dzieci i ich rodziców. W swojej pracy łączy zdobytą wiedzę z doświadczeniem. Jako psycholog szczególną uwagę zwraca na poczucie bezpieczeństwa i komfort emocjonalny dziecka. Pomaganie dzieciom daje jej wiele radości i satysfakcji jako człowiekowi i specjaliście. W swojej pracy dodatkowo wykorzystuje techniki ruchu rozwijającego według metody Weroniki Sherborne i techniki relaksacyjne oraz elementy terapii neurotaktylnej. Praca jest dla niej pasją. W wolnych chwilach lubi kubek ciepłej herbaty i dobrą książkę. Uwielbia jeździć na rowerze i prowadzi aktywny, zdrowy tryb życia. W swojej pracy łączy zdobytą wiedzę z doświadczeniem.

Prowadzi warsztaty dla nauczycieli oraz rodziców, z zakresu rozwoju dziecka. 

 

footer3

 

Aleksandra Fila

Pedagog, Terapeuta SI

Absolwentka SGGW w Warszawie kierunkow: pedagogiki o specjalności terapia pedagogiczna oraz biologii. Ukończone studia podyplomowe w Wyższej Szkole Przymierza Rodzin o kierunku pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna. Terapeuta Integracji Sensorycznej.

 Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując w niepublicznym przedszkolu jako wychowawca. Obecnie pracuję również z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w nauce prowadząc zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, na których wykorzystuje symultaniczno-sekwencyjną metodę nauki czytania.
Każde dziecko traktuje indywidualnie i zgodnie z jego potrzebami dopasuje metodę. W swojej pracy wykorzystuje własnoręcznie zrobione zabawki oraz pomoce dydaktyczne, które w efektywny sposób rozwijają umiejętności dzieci oraz wspierają posiadane przez nie kompetencje i jednocześnie dążą do osiągnięcia nowych.
Wolne chwile spędza na górskich wędrówkach lub z dobrą książką.

 

footer1

 

 

Kaja Hołowińska

Pedagog Specjalny, Terapeuta SI

Absolwentka studiów magisterskich na Wydziale Nauk Społecznych SGGW: pedagogika szkolna z  terapią pedagogiczną. Ukończone studia podyplomowe na Uniwersytecie Rzeszowskim: oligofrenopedagogika. Terapeuta Integracji Sensorycznej, certyfikowany przez PSTIS.

Uczestniczka wielu kursów i szkoleń z zakresu pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju. Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując z dziećmi w różnego rodzaju placówkach oświatowych oraz oświatowo-wychowawczych. Obecnie pracuje jako pedagog specjalny w przedszkolu integracyjnym.

W pracy z dziećmi za najważniejsze uważa zrozumienie dziecka i jego indywidualnych potrzeb. Cechuje ją empatia i kreatywność. Łącząc naukę z zabawą stara się, by zajęcia były ciekawe, a po ich zakończeniu dziecko miało poczucie sukcesu i było zmotywowane do dalszej aktywności.

footer3

Kamila Szulc

Psycholog, trenerka w obszarze terapii i edukacji

Psycholog, certyfikowana trenerka w obszarze terapii i edukacji. Pierwsze doświadczenia w pracy terapeutycznej zdobywała w ośrodkach rehabilitacji i terapii osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności, zwłaszcza osób z autyzmem. W pracy trenerskiej dzieli się doświadczeniami z nauczycielami przedszkoli, poszerzając tym samym ich warsztat pracy o zupełnie nowe narzędzia pracy z dziećmi- prezentuje możliwości metod stosowanych w terapii zajęciowej czy podejścia niedyrektywnego w pracy z dziećmi. Obecnie wykłada Podstawy psychologii oraz Komunikację społeczną w Studium Pracowników Medycznych i Społecznych. Współpracuje z Fundacją RoRo prowadząc warsztaty kompetencji rodzicielskich. Współpracuje także z przedszkolami - integracyjnym oraz terapeutycznym prowadząc konsultacje indywidualne dla rodziców oraz terapię dla dzieci. Tamże projektuje i prowadzi warsztaty psychoedukacyjne dla kadry pedagogicznej i rodziców o rozwoju, edukacji i wychowaniu małego dziecka. Podczas warsztatów dla rodziców skupia się na rozwijaniu kompetencji rodzicielskich w zakresie radzenia sobie z emocjami małego dziecka, budowania z nim relacji oraz wspierania w rozwoju.

 

footer1

 

Olga Pawłowska

Pedagog, Diagnosta i Terapeuta SI

Pedagog, absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie na kierunku Wychowanie Fizyczne, trenerka oraz instruktorka. Wykwalifikowany diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej certyfikowany w Centrum Integracji Sensorycznej przy Wyższej Szkole Edukacji w Sporcie. W pracy z dziećmi stosuje elementy terapii neurotaktylnej.

Doświadczenie zawodowe zdobywała podczas pracy z dziećmi i młodzieżą na obozach sportowych oraz we współpracy z placówkami oświatowymi. Obecnie skupia się głównie na pracy w obszarze integracji sensorycznej oraz pracy z ciałem.

Każde spotkanie ze swoimi pacjentami traktuje jako nowe wyzwanie, co pozwala jej z otwartością budować doskonałą relację z młodymi ludźmi i rodzicami. Jest osobą otwartą i pomysłową. Od najmłodszych lat związana ze sportem, co nauczyło ją cierpliwości, odpowiedzialności oraz pracy w zespole.

Fascynuje się elementami pedagogiki Marii Montessori. Prywatnie mama cudownej, aktywnej Poli. Uwielbia spędzać czas z bliskimi i pływać, to dla niej źródła energii, radości i inspiracji.